مطالب آموزشی

نحوه نصب شبیه ساز نینتندو 3DS برای اندروید

نینتندو 3DS

با Citra Emulator می‌توانیم از بازی‌های مورد علاقه نینتندو 3DS خود در موبایل لذت ببریم.

چند سال پیش ما مجبور بودیم یک کنسول در خانه داشته باشیم تا بتوانیم بازی های مورد علاقه خود را انجام دهیم، اما امروزه با قدرت و عملکردی که گوشی هوشمند ما در اختیار ما قرار می دهد، می توانیم از آنها در هر جایی لذت ببریم.

نینتندو 3DS قادر است بازی‌های افکت سه‌بعدی را بدون استفاده از لوازم جانبی دیگر یا شیشه‌های سه‌بعدی نیز با حداقل باگ و خطا در اندروید، iOS، رایانه شخصی و مک اجرا کند. آخرین به روز رسانی شبیه ساز نینتندو 3DS بهتر از اولین نسخه راه اندازی شده شبیه ساز نینتندو 3DS برای اندروید، iOS، رایانه شخصی و مک عمل می کند.

وقتی نوبت به یافتن بهترین شبیه سازها برای اندروید می رسد، متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در کنار گزینه های زیادی انتخاب کنید. با دایهارد همراه باشید. برای کسانی که می‌خواهند رام‌های نینتندو DS را روی گوشی‌های هوشمند خود بازی کنند، خوشبختانه گزینه‌های زیادی وجود ندارد. در اینجا نحوه نصب شبیه ساز نینتندو 3DS برای اندروید آورده شده است.

نحوه نصب شبیه ساز نینتندو 3DS

اولین قدم در این فرآیند یافتن بهترین شبیه سازهای نینتندو 3DS است که می خواهید امتحان کنید. چند گزینه مختلف وجود دارد، اگرچه مورد علاقه فعلی ما Citra Emulator است. برای هدف این راهنما، این شبیه‌سازی است که ما از آن استفاده خواهیم کرد.

1. Citra Emulator را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

2. برنامه را پس از نصب روی گوشی خود باز کنید.

3.روی Allow ضربه بزنید تا دسترسی Citra برای مشاهده فایل‌ها در دستگاهتان فراهم شود.

4.پوشه ای را انتخاب کنید که رام های Nintendo 3DS شما در آن ذخیره می شوند.

5.روی Select this directory در پایین صفحه ضربه بزنید.

6.بازی مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.

7.صبر کنید تا بازی لود شود.

پس از بارگذاری بازی در Citra، می‌توانید آن بازی‌های کلاسیک را از دوران اوج نینتندو 3DS شروع کنید. اما قبل از شروع، ما قطعاً بازی کردن با برنامه را توصیه می کنیم تا سعی کنید همه چیز را مطابق میل خود سفارشی کنید. یا می توانید یکی از بهترین کنترلرهای بازی را برای شبیه سازهای اندروید وصل کنید و کنترل های صفحه لمسی را به کلی فراموش کنید.

دانلود Nintendo 3DS Emulator برای کامپیوتر

Citra Emulator بهترین شبیه ساز Nintendo 3DS برای اجرای بازی Nintendo 3DS بر روی رایانه شخصی شما است. شما می توانید تمام بازی های تجاری را در این شبیه ساز Nintendo 3DS بازی کنید.

با این شبیه ساز Nintendo 3DS می توانید Pokemon X و Y را بسیار کارآمد بازی کنید، اما همه آنها بازی هایی هستند که قابل بارگیری نیستند. گاهی اوقات هنگام بازی از طریق رایانه شخصی Nintendo 3DS Emulator یک صفحه سیاه نشان می دهد.

Citra Emulator برای عملکرد بالاتر به تراشه گرافیکی خود با سازگاری OpenGL 3.2 و پردازنده i5/i7 نیاز دارد. این با OSX، لینوکس و همچنین تمام نسخه های 64 بیتی ویندوز سازگار است.

راهنمای کامل گام به گام دانلود و نصب نینتندو 3ds Emulator برای کامپیوتر

مرحله 1: Citra Emulator را برای کامپیوتر از سایت رسمی دانلود کنید.

مرحله 2: فایل دانلود شده را با دوبار کلیک بر روی آن اکسترکت کرده و exe را باز کنید. فایل برای راه اندازی

مرحله 3: شما در آنجا از شما می خواهید که 3DS Emulator را نصب کنید. باید روی «بعدی» کلیک کنید و افزونه‌ها، افزونه‌ها و شرایط و ضوابط را در آنجا بپذیرید.

مرحله 4: اگر Citra Emulator با موفقیت نصب شده باشد، در میانبرهای رایانه شخصی شما نشان داده می شود.

مرحله 5: سپس باید بایوس را دانلود کنید.

مرحله6: پس از انجام این چهار مرحله، بازی مورد علاقه خود را دانلود کرده و رام 3DS را باز کرده و به آن بروید تا بازی راه اندازی شود.

1 دیدگاه در “نحوه نصب شبیه ساز نینتندو 3DS برای اندروید

  1. علی گفت:

    سلام حالا شبیه ساز در رایانه از open gl 4.3 به بالا پشتیبانی می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *