اخبار دنیای بازی

آپدیت جدید برای بازی Sonic Colors Ultimate شرکت سگا در راه است

اشکالات و خرابی های بازی Sonic Colors Ultimate شرکت سگا در حال ارزیابی است و آپدیت جدید در راه است.

برخی از کاربران مشکلات عملکرد شدید را در نسخه نینتندو سوییچ بازی گزارش کرده اند.

طبق گزارشات، تیم های مسئول بازی Sonic Colors Ultimate در حال بررسی گزارش هایی از اشکالات و خرابی های بازی هستند.

مدیر رسانه های اجتماعی مارک Sonic، کتی کرزانوفسکی، در توییتر به طرفداران Sonic گفت که همه بازخوردها در حال تجزیه و تحلیل هستند، زیرا توسعه دهندگان بر روی پچ آینده کار می کنند.

کرزانوفسکی در توییتر توضیح داد: “از همه بازخوردهای خود در مورد Sonic Colors: Ultimate قدردانی می کنیم و تیم ها در حال بررسی و بررسی وصله های بعدی هستند.”

برخی از اشکالات بازیکنان به صورت آنلاین گزارش شده است به دلیل استفاده از یک نسخه غیرقانونی از بازی در حال شبیه ساز رایانه است. با این حال، GameXplain و Nintendo World Report تأیید کرده اند که در نسخه Nintendo Switch بازی که بر روی خود Switch اجرا می شود، اشکالات جدی را مشاهده کرده اند و شبیه ساز نیستند.

کرزانوفسکی افزود: “از اینها بگذریم، ما برخی مسائل گرافیکی را مشاهده کرده ایم که توسط شبیه ساز ایجاد شده است که متأسفانه خارج از کنترل ما است.”

گزارش جهانی نینتندو از طریق توییتر می گوید اشکالاتی که با آنها مواجه شده اند هنگام بازی در نینتندو سوییچ و عدم استفاده از شبیه ساز اتفاق می افتد. با این حال، آنها باید اقدامات خاصی را انجام دهند تا شدیدترین اشکالات رخ دهد.

نینتندو ورلد ریپورت می گوید: “در طول یک بازی کامل به مدت تقریباً پنج ساعت، منتقد ما دچار اشکالاتی با این شدت نشد.” “این بازی در یک جلسه انجام نشد و بازی حداقل یکبار در بین جلسات بازی بسته و دوباره باز شد.”

اگرچه ممکن است به نظر برسد که برخی اشکالات ناشی از اجرای نسخه های غیرقانونی بازی بر روی شبیه سازهای رایانه ای است، اما GameXplain و Nintendo World Report تأیید کرده اند که در سخت افزار واقعی سوییچ دچار اشکالات شدید شده اند.

GameXplain در توئیتی خود یک ویدئو مونتاژ را با انواع اشکالات گرافیکی که هنگام بازی با آنها روبرو شده است، توییت کرد و اظهار داشت: “این ویدئو شامل اشکالاتی است که ما در طول گیم پلی معمولی با آن روبرو شدیم، اما برخی از آنها نیز نیاز به انجام مراحل خاصی دارند و به احتمال زیاد به طور تصادفی با آنها مواجه نمی شود.”

در همین حال، نینتندو ورلد ریپورت، ویدئوی دو دقیقه ای دیگری را در توئیت کرد که اشکالات شدیدتر را نشان می داد، اما اشاره کرد که با دنبال کردن مجموعه ای از مراحل برای تحریک آنها، این اشکالات را برطرف کرد.

نینتندو ورلد ریپورت تأکید کرد که با وجود اینکه موفق شده است اشکالات سخت افزارهای خرده فروشی (و نه شبیه ساز) را تکرار کند، اما تنها با انجام آن مراحل خاص توانست این کار را انجام دهد.

این مسائل، که به نظر می رسد عمدتا بر نسخه نینتندو سوییچ ریمستر تأثیر می گذارد، شامل تصاویری به شدت خراب، افتادن بازیکنان از مناظر، قفل های نرم، تصادفات و موارد دیگر است.

بازی Sonic Colors Ultimate برای Xbox One ،PS4 ،PC و Nintendo Switch در دسترس است.

گفته می شود نسخه نینتندو سوییچ بازی دارای حداقل پیشرفت های گرافیکی نسبت به نسخه اصلی Wii در مقایسه با سایر نسخه های Ultimate با نرخ فریم 30 فریم در ثانیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *