وبلاگ

اعتراف سگا به معرفی زودهنگام بازی جدید Sonic

سگا اعتراف کرد که رونمایی از یک بازی جدید Sonic در سال 2022 شاید “کمی زود” باشد. بازی Sonic، در اوایل سال جاری با یک تریلر تبلیغاتی فاش شد که با سرعت بیشتری عبور می کند تا Sonic از یک حلقه شاتل عبور کند. با دای هارد همراه باشید.

تریلر منتشر شده بسیار کوتاه بود، تنها چیزی که مشخص بود چند ثانیه ای بود که سونیک از جنگل عبور می کرد قبل از اینکه یک نماد مرموز به صفحه بیاید و تریلر به پایان برسد. نیازی به گفتن نیست که طرفداران Sonic انتظارات بیشتری داشتند، به خصوص که از اواخر سال گذشته می دانستیم که چندین بازی Sonic در حال توسعه و ساخت هستند.

مسلماً ناشران تیزرهای نیم دقیقه ای رمزآلود به نمایش میگذارند، اما با توجه به سی امین سالگرد تولد سونیک در امسال، افراد انتظار داشتند که بخش های بیشتری از رونمایی بزرگ ارائه شود. همانطور که به نظر می رسد، همین سالگرد بود که باعث شد سگا بازی جدید را کمی زودتر از آنچه ایده آل بود، فاش کند. در مصاحبه اخیر با 4Gamer، تیم صوتیSonic ،Takashi Iizuka توضیح داد که این استودیو نمی خواهد اجازه دهد این موقعیت بدون اینکه چیزی برای آن به نمایش بگذارد، از کنار آن عبور کند.

ایزوکا گفت: “ما از زمان Sonic Force هنوز یک بازی اکشن کاملاً جدید برای سری Sonic اعلام نکرده ایم و این باعث نگرانی طرفداران شده است.” “در حالی که کمی زود بود، می خواستیم حداقل به مناسبت سی امین سالگرد اعلام کنیم که بازی کاملاً جدیدی در دست ساخت است.”

بازی جدید Sonic در سال 2022 برای Xbox One ،Xbox Series X ،PS4 ،PS5 ،Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *