اخبار دنیای بازی

بازی جدید استودیو رمدی در جهان مشترک Alan Wake و Control جریان دارد

Alan Wake

 

استودیو Remedy نه‌تنها جریان داشتن هر دو سری بازی Alan Wake و «کنترل» در جهان متصل رمدی (RCU/Remedy Connected Universe) را تایید کرد، بلکه گفت بازی بزرگ بعدی خود را در همین دنیای داستانی می‌سازد.

«الن ویک ۲»، «کنترل ۲» یا یک بازی ویدیویی در مجموعه‌ای با نام جدید؟ هیچ‌کس هنوز نمی‌داند که کدام یک از ۳ اثر مورد اشاره قرار است بازی بزرگ بعدی استودیو بازی‌سازی رمدی باشد. ولی همه فهمیده‌اند که این بازی از مدتی قبل مراحل ساخت خود را کلید زد و اپیک گیمز نیز اعلام کرد که ناشر آن است. اما اکنون تازه‌ترین اخبار بازی روی یک نکته‌ی مهم درباره‌ی این محصول ناشناخته تاکید دارند؛ بازی جدید رمدی در Remedy Connected Universe قرار می‌گیرد.

Remedy Connected Universe تا امروز «الن ویک» و «کنترل» را درون خود جا داده است. RCU را می‌توان یک جهان داستانی مشترک دانست که رمدی می‌گوید طی ۱۰ سال گذشته آرام‌آرام آن را شکل داد و پس از انتشار بسته‌ی الحاقی AWE برای بازی Control که شخصیت الن ویک هم در آن حضور دارد، جدی‌تر از گذشته به همگان معرفی می‌شود. در حقیقت رمدی باور دارد بازی‌های بزرگ اصلی این شرکت از حالا به بعد همزمان مستقل و ایستاده روی پای خود و دری برای ورود دوباره به بخش‌هایی از یک جهان مشترک عظیم خواهند بود.

 

VIDEO Alan Wake

 

البته نمی‌توان انتظار عرضه‌ی این بازی معرفی‌نشده در زمانی نزدیک را داشت. چرا که نه‌تنها کار روی آخرین DLC «کنترل» یا همان AWE به تازگی به پایان رسید، بلکه رمدی همچنان مشغول ساخت بخش تک‌نفره‌ی بازی CrossfireX است. ولی اکنون طرفدارهای سم لیک دلایل بیشتری برای تجربه‌ی AWE دارند. چرا که شاید با تمام کردن آن بتوانند مشغول تئوری‌سازی جدی‌تر راجع به بازی بعدی رمدی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *