اخبار دنیای بازی

بازی FIFA 23 در مسیر پرفروش ترین بازی تاریخ مجموعه قرار دارد

بازی-fifa-23-در-مسیر-پرفروش-ترین-بازی-تاریخ-مجموعه_دایهارد

.بازی FIFA 23 در مسیر پرفروش ترین بازی تاریخ مجموعه، جهت دیدن اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

الکترونیک آرتز نتایج مالی خود را برای سه ماه آخر سال 2022، منتشر کرده است و اعلام کرده است که بازی FIFA 23 در راه است تا بیشترین بازی و سود را داشته باشد.

FIFA 23 آخرین بازی فیفا که توسط Electronic Arts ساخته شده است و قرار است این بازی را در تابستان امسال مجدداً راه اندازی کند. نام تجاری جدید EA Sports FC.

اندرو ویلسون، مدیرعامل Electronic گفت: “در سه ماهه سوم، EA تجارب با کیفیت بالا ارائه کرد. درگیری را در برخی از بزرگترین امتیازات ما ایجاد کرد و شبکه بازیکنان ما را رشد داد. در حالی که تیم های ما برای بازیکنان ما ارائه کردند، محیط کلان فعلی بر نتایج Q3 تأثیر گذاشت.” هنرها

آنچه ناشر اصرار دارد «شبکه پخش کننده EA» نامیده شود. اکنون بیش از 650 میلیون بازیکن در سرتاسر عناوین خود دارد، در حالی که خدمات زنده «و سایر رزروهای خالص» 4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و اکنون 75 درصد از کل خالص EA را تشکیل می دهد.

EA تصمیم گرفت NHL 23 و Need for Speed Unbound را به عنوان عناوین AAA “کیفی” برجسته کند. که تیم هایش در این دوره 128 به روز رسانی محتوا ارائه کردند. بیش از 10 میلیون بازیکن جدید در طول سه ماهه: “با کاربران فعال روزانه، کاربران فعال هفتگی. و کاربران فعال ماهانه همه دو رقمی نسبت به سال گذشته”.

اندرو ویلسون، مدیر عامل EA پس از انتشار نتایج، در تماسی با سرمایه گذاران به جزئیات پرداخت و گفت که FIFA 23 در حال تبدیل شدن به بزرگترین عنوان در تاریخ فرنچایز است. ویلسون گفت: «از سال تا به امروز، رزرو خالص از امتیازات فیفا 4 درصد رشد داشته است، تنها در آمریکای شمالی، فروش واحدها سالانه 50 درصد افزایش یافته است.»

به نظر می رسد بزرگ ترین عامل در این مورد، FIFA Ultimate Team باشد. با ذکر “رکورد تعامل” بازی در این ماه ها، اما فروش مستقیم بازی نیز بسیار زیاد است. FIFA 23 در هفته اول خود بیش از 10.3 میلیون بازیکن داشت (فیفا). 22 مدیریت 9.1 میلیون). البته فاکتور ناملموس جام جهانی نیز وجود دارد، با انتشار این ورودی در کنار اتفاقی که تبدیل به یک رویداد بزرگ فوتبالی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *