وبلاگ

به گفته سازنده Blacktail، ایکس باکس سری x، یک سخت افزار دوگانه است

از زمان معرفی ایکس باکس سری x و ایکس باکس سری s، صحبت های زیادی در میان کاربران در مورد اینکه آیا Xbox Series S، دستگاه ارزان تری نسبت به دیگر نسخه ها است، “با این وجود که نسل جدید را برحسب قدرت مقایسه می کند” صحبت شده است. با دایهارد همراه باشید.

Xbox Series S یک قطعه سخت افزاری دوگانه است

این اظهارات از مصاحبه ای در Gamingbolt به میان آمده است، جایی که مدیرعامل استودیوی PARASIGHT اظهار داشت که Xbox Series S یک سخت افزار دوگانه است، زیرا این کنسول بسیار ارزان تر از Xbox Series X یا PS5 است.

در این میان نسل جدید را بسیار مقرون به صرفه تر می کند. با وجود تفاوت آشکار در وضوح هدف در آینده، ممکن است شاهد تنظیم مقیاس گذاری بین سری X و S نیز باشیم.

Blacktail-ایکس-باکس-سری-x
Blacktail-ایکس-باکس-سری-x

در حالی که به نظر می رسد ادعاهای مایکروسافت در زمینه ارائه بازی های نسل بعدی با کیفیت 1440p / 60fps، ادعایی کلی باشد، اما به نظر می رسد نسل جدید در ساخت مقرون به صرفه ترین سری S دو برابر شده است. علاوه بر ارائه گیمرها در کشورهای منتخب، امکان خرید کنسول با پرداخت ماهانه با برنامه Xbox All Access ،Xbox Game Pass تضمین می کند که گیمرها به طور منظم یک قسمت سالم از پیشنهادات تازه را دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *