مطالب آموزشی

شارژ نشدن کنترلر PS4

علت شارژ نشدن کنترلر PS4، وقتی کنترلر PS4 خود را به کابل شارژ وصل می کنید، چراغ جلوی آن اصلا روشن نمی شود؟ اما مطمئن باشید، شما تنها نیستید. بسیاری از کاربران PS4 ممکن است با مشکل شارژ نشدن کنترلر PS4 رو به رو شوند. با دایهارد همراه باشید.

وقتی کنترلر PS4 شارژ نمی شود چه کاری باید انجام دهید:

1.کابل USB خود را روی دستگاه دیگری تست کنید تا مطمئن شوید که کار می کند.

2.کابل USB خود را به DualShock وصل کنید و با کمترین لمس آن را بررسی کنید.

شارژ-نشدن-کنترلر-PS4

3.اگر کابل USB شما شل شده یا در غیر این صورت ایمن نیست، باید کابل USB یا خود DualShock را تعویض کنید.

وقتی کابل را از کنترلر DualShock خود جدا می کنید، آن را به خوبی بررسی کنید. از چراغ قوه روی گوشی خود استفاده کنید و آن را به درگاه شارژ بتابانید. اگر فلز داخل خمیده یا تاب خورده به نظر می رسد، می توانید سعی کنید آن را به شکل خود خم کنید، از یک متخصص برای انجام این کار برای شما یا تعویض کل کنترلر استفاده کنید. ما توصیه نمی کنیم که خودتان فلز را در جای خود خم کنید، زیرا ممکن است ضمانت دستگاه شما را زیر پا بگذارد.

صرف نظر از اینکه فلز داخل پورت شارژ شما خوب به نظر می رسد یا خیر، ممکن است کثیف باشد. اگر متوجه گرد و غبار یا گرد و غبار شدید، مراحل بعدی را دنبال کنید.

1.یک قوطی هوای فشرده تهیه کنید.

2.در حالی که نازل دو تا سه اینچ از درگاه شارژ فاصله دارد، هوا را در فواصل کوتاه به داخل منفجر کنید تا گرد و غبار از بین برود.

3.تمام تلاش خود را بکنید تا همه گرد و غبار DualShock را از بین ببرید و فقط آن را شل نکنید.

4.پس از خارج شدن گرد و غبار، از یک پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن باقی مانده استفاده کنید.

5.اگر داخل کنترلر شما کثیفی وجود دارد (از نوشیدنی های ریخته شده یا موارد دیگر)، به تمیز کردن ادامه دهید.

6.مطمئن شوید که کنترلر DualShock شما کاملاً مرده یا خاموش است. ترجیح می‌دهم اجازه بدهم کنترل‌کننده کاملاً مرده باشد، زیرا از روشن شدن تصادفی جلوگیری می‌کند، اما اجازه دادن به کنترلر برای مرگ وقتی نمی‌تواند به PSR متصل شود (و دائماً به دلیل آن خاموش می‌شود) دردسرساز است. فقط مطمئن شوید که مراقب باشید به طور تصادفی آن را روشن نکنید.

7.یک خلال دندان یا نوع دیگری از سوزن نازک بردارید.

8.یک دستمال کاغذی خیلی کمی مرطوب دور خلال دندان بپیچید. شما فقط به مقدار بسیار کمی نیاز دارید. کمتر از یک مربع 1 اینچی باید شما را به خوبی انجام دهد.

9.از ابزار جدید خود استفاده کنید تا به آرامی داخل درگاه شارژ را پاک کنید تا زمانی که از نتایج راضی باشید.

قبل از اینکه دوباره آن را روشن کنید، صبر کنید تا کنترلر کاملاً خشک شود. برای تسریع این فرآیند از قوطی هوای فشرده استفاده نکنید. فقط در نهایت آب را به کنترلر فشار می دهید.

اگر دکمه های کنترلر PS4 چسبیده است چه کار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *