اخبار دنیای بازی

شایعه انتشار بازی Twisted Metal در سال 2023

بازی Twisted Metal یکی از بازی های قدیمی پلی استیشن است که مدت هاست در رکورد بازی های پرطرفدار وجود دارد. از زمان PS3، بازی Twisted Metal هیچ نسخه جدیدی ندارد. جهت دیدن اخبار روز بازی با دای هارد همراه باشید.

تام هندرسون توییت جدیدی را منتشر کرده که عکس این بازی به همراه عدد 2023 در کپشن نوشته شده است. البته انتشار سری جدید این بازی و یا ساخت آن در حد شایعه است و باید منتظر اعلام رسمی آن، از طرف سونی بود.

این بازی، یک مجموعه بازی ویدئویی به سبک ماشین جنگی میباشد که توسط سازندگان مختلفی: سونی اینتراکتیو و سینگل تراک ساخته شده و سونی کامپیوتر انترتینمنت آن را عرضه کرده است. بازی Twisted Metal، از سال ۱۹۹۵ بر روی کنسول پلی استیشن عرضه شد و هشت قسمت دارد.

داستان بازی Twisted Metal

این بازی، در سال ۲۰۰۵ در شهر لس آنجلس درباره مسابقاتی به نام فلز درهم پیچیده بین خودروها و وسایل نقلیه تیون شده توسط فردی مرموز به نام کالیپسو برگزار می‌شود. برنده این مسابقات، هر آرزویی که داشته باشند، توسط کالیپسو برایشان برآورده می‌شود.

این بازی بیش از یک دهه پس از انتشار بازی برای پلی استیشن 3، احتمالا قسمت جدیدی خواهد داشت. تام هندرسون که به طور مرتب اطلاعات موثقی را از Call of Duty و Battlefield قبل از عرضه بازی، آنها به اشتراک می گذارد، این خبر را توییت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *