وبلاگ

محافظ ژله ای کنترلر PS5

محافظ ژله ای برای کنترلر PS5 2021. تلفن‌ها تنها فناوری‌هایی نیستند که از پوشش‌های محافظ بهره می‌برند. اگرچه کنترلر PS5 DualSense لزوماً نیازی به محافظ ژله ای ندارد، دلایل زیادی برای استفاده آن وجود دارد. با دایهارد همراه باشید.

شاید بخواهید کنترلر خود را بهتر در دست بگیرید، یا شاید نمی خواهید قاب سفید بکر شما کاملاً کثیف شود. از طرف دیگر، ممکن است فقط یک رنگ جدید بخواهید. به هر دلیلی، می توانید یک محافظ ژله ای کنترلر ارزان قیمت برای DualSense خود انتخاب کنید.

با محافظ ژله ای کنترلر PS5 از DualSense خود محافظت کنید

وقتی صحبت از پوسته های کنترلر به میان می آید، چیزی که واقعاً آنها را متمایز می کند الگوهای بافت و رنگ آنها است. سیلیکون سیلیکون است و احتمالاً تفاوت زیادی در این زمینه احساس نخواهید کرد. بنابراین باید از خود بپرسید که چه نوع کنترلی را می خواهید و چه هدفی را می خواهید انجام دهد. آیا به پوششی برای محافظت از کنترلر خود در برابر خط و خش نیاز دارید یا پوششی با چسبندگی بهتر، تا دستان شما پس از ساعت ها استفاده از کنترلر خود لیز نخورد؟

بازخورد لمسی DualSense و محرک‌های تطبیقی ​​به ارتقای بازی‌ها کمک می‌کنند، اثرات آب و هوا مانند باران را شبیه‌سازی می‌کنند یا بسته به فشاری که هنگام کشیدن ماشه استفاده می‌کنید، امکان اعمال جایگزین را فراهم می‌کنند. از آنجایی که آنها برخی از بهترین کنترلر PS5 موجود هستند، منطقی است که سعی کنید این کنترلرها را تا زمانی که ممکن است حفظ کنید.

eXtremeRate پوسته های DualSense عالی را ایجاد می کند که کل کنترلر را می پوشاند و محافظت در برابر خراش و چسبندگی بهتر را ارائه می دهد. همچنین می توانید یک الگوی بافتی را که ترجیح می دهید در یکی از چندین رنگ مختلف پیدا کنید. قیمت پوسته ها معمولا بین 10 تا 20 دلار است، بنابراین اگر بخواهید یکی را بخرید زیاد خرج نخواهید کرد.

اگر هنوز نتوانسته اید PS5 بخرید و همچنان از پلی استیشن 4 خود استفاده می کنید، باید توصیه های ما را برای بهترین محافظ ژله ای کنترلر PS4 بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *