مقاله

همه چیز درباره آپدیت جدید سیستم عامل PS5

سونی یک بروزرسانی جدید نرم افزار پلی استیشن 5 را برای تست کننده های بتا راه اندازی کرده است و تعدادی از این ویژگی های جدید را معرفی کرده است. با دای هارد همراه باشید.

بروزرسانی بتا 2.0-04.00.00 از این پس برای کاربرانی که در برنامه بتا، سیستم عامل پلی استیشن 5 سونی ثبت نام کرده بودند، در دسترس است.

بروزرسانی PS5 beta علاوه بر قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی PS5 با SSD M.2، پشتیبانی از صدای سه بعدی را از طریق بلندگوهای تلویزیون امکان پذیر می کند (این ویژگی از زمان راه اندازی تنها با هدفون کار می کند).

همچنین می توانید آکوستیک اتاق خود را با استفاده از میکروفون در کنترلر بی سیم DualSense خود اندازه گیری کنید تا تنظیمات صوتی سه بعدی را که برای اتاق شما بهینه شده است اعمال کنید.”

به گفته ی سونی هنگامی که صدای سه بعدی برای هدفون فعال است، کیفیت صدای بازی را در برخی عناوین، بهبود بخشیده است.

در صفحه اصلی PS5 و game library، نسخه های مختلف پلتفرم یک بازی که در آن نصب شده اند، اکنون دیگر جداگانه لیست می شوند، با نمادهایی که نشان می دهد کدام PS4 است و کدام نسخه PS5 است.

در Game Base، کاربران اکنون می توانند به چت های متنی مهمان دسترسی داشته باشند و از منوی کنترل پیام ارسال کنند. بازیکنان همچنین می توانند تعداد دوستان آنلاین، مشغول یا آفلاین را ببینند و چندین درخواست دوستی را به طور همزمان مدیریت کنند.

در Trophies، بازیکنان می توانند با استفاده از ردیاب تروفی، تا پنج جام را در هر بازی در مرکز کنترل دنبال کنند. هنگام مشاهده لیست تروفی بازی ها، تروفی ها به صورت افقی به جای افقی نمایش داده می شوند و اجازه می دهند اطلاعات بیشتری در مورد هر یک به صورت پیش فرض نمایش داده شود.

همه-چیز-درباره-آپدیت-جدید-سیستم-عامل-PS5

سونی همچنین می گوید کاربران می توانند با تنظیم مجدد همه کنترل ها در پایین صفحه، مرکز کنترل خود را آزادتر سفارشی کنند.

در PlayStation Now، تست اتصال جریان به کاربران اجازه می دهد مشکلات اتصال خود را شناسایی کرده و برطرف کنند و بازیکنان می توانند حداکثر رزولوشن پخش خود را برای بهینه سازی عملکرد انتخاب کنند.

مطالب مرتبط: نحوه ذخیره کردن PlayStation Now

هاب “Hub” های بازی همچنین مشخص می کند که چطور و چه زمانی قرار است عنوان از سرویس اشتراک حذف شود. هنگامی که بازیکنان در چالش هایی برای بهترین زمان جدید یا امتیازات بالا در حال رقابت هستند، PS5 در صورت تنظیم PB جدید به طور خودکار یک کلیپ را ضبط می کند.

سونی طول ویدیوهای بیشتری را برای کاربران انتخاب کرده تا هنگام ذخیره گیم پلی اخیر، یکی را انتخاب کنند.

قفل کودک نیز بروز شده، به طوری که وقتی کودکی درخواست بازی یا استفاده از ویژگی های ارتباطی را می کند، والدین او از طریق برنامه PS5 و PlayStation اعلان دریافت می کنند.

همچنین اگر درخواست او پذیرفته یا رد شود، یا از انجام بازی یا استفاده از ویژگی ارتباطی منع شده باشد، به کودک اطلاع داده می شود.

سونی همچنین می گوید که روند اتصال، قطع و راه اندازی اتصالات اینترنت را ساده کرده است و نرم افزار دستگاه کنترل بی سیم DualSense را برای بهبود ثبات به روز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *