دسته‌بندی نشده

تاریخ انتشار EA Sports FC 24 در نینتندو سوییچ

EA-Sports-FC-24-نینتندو-سوییچ-دایهارد

تاریخ انتشار، قیمت، حالت‌های جدید بازی و موتور جدید EA Sports FC 24 در نینتندو سوییچ. جهت مشاهده اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

در جریان پخش زنده ستارگان در روز پنجشنبه، EA اعلام کرد که دوره جدید بازی‌های فوتبالش – منهای برند فیفا، پس از جدایی ناشر با بدنه حاکم بر ورزش در سال 2022 – از زمانی که EA Sports F.C آغاز خواهد شد. 24 در 29 سپتامبر ظاهر می شود.

ممکن است نام آن ‘FIFA 24’ نباشد، اما مطمئناً یک نسخه بزرگ خواهد بود. اما تاریخ انتشار EA Sports FC 24 دقیقا چه زمانی است؟

تاریخ انتشار به طور گسترده‌ای پیش‌بینی می‌شد، زیرا اسکله در اواخر سپتامبر برای بازی‌های فوتبال EA سنتی است. در واقع، در رویداد رونمایی رسمی EA برای بازی جدید، سورپرایزهای کمی وجود داشت. اما شاید منظور این بوده است.

در طول تاریخ 30 ساله خود، سری FIFA به یک غول عظیم تبدیل شده است و تنها از حالت Ultimate Team سالانه بیش از یک میلیارد دلار درآمد کسب می کند. EA قراردادهای صدور مجوز تمدید شده با بزرگترین لیگ ها از جمله لیگ قهرمانان بریتانیا، لالیگا اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را برجسته کرد.

اکثر گیمرها FIFA یا EA FC 24 را روی کنسول یا رایانه شخصی بازی می کنند زیرا به لطف موتور نسل بعدی، گیم پلی در آنجا بسیار بهتر و روان تر است.

تاریخ انتشار EA Sports FC 24 نینتندو سوییچ

EA Sports FC 24 قرار است در تاریخ 29 سپتامبر 2023 برای نینتندو سوییچ و همزمان با نسخه استاندارد برای کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر شود. «نسخه سوییچ دیگر نسخه Legacy نام نخواهد داشت.» این نام برای FIFA 23 استفاده شد تا آن را از نسخه های کنسول متمایز کند.

در گذشته نسخه Ultimate وجود نداشته است و انتظار می رود امسال نیز همینطور باشد.

این رویداد تایید کرد که فوتبال بانوان امسال به تیم Ultimate اضافه خواهد شد. و همچنین لیگ برتر، لیگ قهرمانان و بسیاری از لیگ های آشنای دیگر همچنان در بازی حضور خواهند داشت.

برای چهار سال متوالی، EA آنچه را «نسخه‌های قدیمی FIFA» می‌نامد بر روی نینتندو سوییچ منتشر کرده است – همه آنها اساساً به‌روزرسانی‌های فهرست نسخه Switch FIFA19 را تغییر داده‌اند، بدون بهبود یا به‌روزرسانی گیم‌پلی.

EA Sports F.C. 24 متفاوت خواهد بود. نسخه Switch برای اولین بار به همان موتور بازی Frostbite مانند سایر پلتفرم‌ها خواهد رفت. بازیکنان سوییچ می‌توانند از نسخه کمتر محدود Ultimate Team و همچنین حالت فوتبال خیابانی پنج به پنج Volta و حالت‌های حرفه‌ای برای بازیکنان و مدیران لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *