مقاله

مدیر سگا می گوید باید کمی دیگر صبر کنیم تا Sega Saturn Mini را ببینیم

Sega-Saturn-Mini-diehard

زمان عرضه Sega Saturn Mini. یوکیو سوگینو، رئیس سگا و مدیر عامل شرکت سگا گفته است که تبدیل Sega Saturn به یک مینی کنسول دشوار است. با دایهارد همراه باشید.

یوکیو سوگینو در یک مصاحبه با Famitsu گفت: «فکر نمی‌کنم این موردی داشته باشد که بگوییم «بیایید یکی دیگر بسازیم زیرا فروش خوبی دارد». به نظر می رسد کمی بیشتر طول بکشد، اما من می‌خواهم زمانی به آن فکر کنم که در موقعیتی قرار بگیریم که بتوانیم آن را با افرادی که همیشه دوستدار Sega Saturn و Dreamcast بوده‌اند، بسازیم.»

از نظر عملکرد و مقایسه می توان گفت Sega Saturn در همان نسل کنسول سونی پلی استیشن و نینتندو 64 عرضه شد.

در ژوئن سال گذشته سازنده سخت‌افزار کلاسیک سگا، گفت که به فکر تولید نسخه‌های کوچک کنسول‌های کلاسیک بوده است، اما ادعا کرد که هزینه تولید قطعات برای Dreamcast یا Saturn بسیار گران است.

سگا تا بحال دو کنسول Mega Drive Mini تولید کرده است که دومی از عناوین Mega-CD پشتیبانی می‌کرد، و سال گذشته این شرکت یک نظرسنجی را انجام داد و پرسید: «دوست دارید در آینده کدام نسخه کلاسیک سخت‌افزار سگا را ببینید؟». فهرستی که می‌توان از میان آن‌ها انتخاب کرد شامل Saturn و Dreamcast، و همچنین Master System، SC-3000، SG-1000، Game Gear، بازی‌های آرکید Astro City و Mega Drive Mini بود.

همانطور که در اوایل سال جاری مشخص شد، نتایج نظرسنجی نشان داد که Sega Saturn با 88 درصد آرا برنده واضحی بود، پس از آن Dreamcast با 79 درصد (رای دهندگان می توانستند بیش از یک کنسول را انتخاب کنند) و سومین مگا درایو مینی با 69 رای قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *