مقاله

نینتندو می گوید Nintendo Switch Online را «بهبود و گسترش خواهد داد».

نینتندو آخرین آمار کاربری خود را برای Nintendo Switch Online و افزایش شش میلیون مشترک پولی در 12 ماه گذشته فاش کرده است. با دایهارد همراه باشید.

32 میلیون نفر در حال حاضر مشترک Switch Online هستند (تا 30 سپتامبر 2021)، این رقم در سال گذشته 26 میلیون نفر بود.

این تعداد بدون شک در ماه گذشته با راه اندازی Nintendo Switch Online + Expansion Pack افزایش یافته است – که همچنین درآمد بیشتری را برای هر کاربر به همراه خواهد داشت.

اما راه اندازی لایه Expansion Pack آنطور که انتظار می رفت روان نبوده است، زیرا کاربران به مشکلات مربوط به عملکرد و کنترل در بازی های مختلف اشاره کرده اند.

در آخرین جلسه توجیهی مدیریت شرکت، نینتندو گفت که “به بهبود و گسترش هر دو Nintendo Switch Online و Nintendo Switch Online + Expansion Pack ادامه خواهد داد و در تلاش برای ارائه خدماتی است که مشتریان را راضی کند.”

چند تا چیز جالب اونجا هست اول، به نظر می رسد که این موضوع به همان اندازه نزدیک به نظر می رسد که نینتندو مشکلات برخی از بازی های N64 در سرویس Expansion Pack را تایید می کند. دوم، به نظر می رسد که این نشان دهنده بهبودهای بیشتر برای سطح اصلی بازی است – یا شاید بازی های اضافی NES/SNES؟

هفته گذشته، فهرستی از برنامه جدید N64 Nintendo Switch Online فهرستی از حداقل 38 بازی برنامه ریزی شده، از جمله برخی از نامزدهای واضح آینده را نشان داد. همچنین اشاره دیگری به اضافه شدن حداقل یک پلتفرم دیگر در آینده وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *