وبلاگ

چگونه Nintendo Wii را به نتفلیکس متصل کنیم

نتفلیکس یک سرویس اینترنتی درخواستی است که پخش نامحدود فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را با نرخ ثابت ماهانه در اختیار کاربران قرار می دهد. در تعدادی از دستگاه ها از جمله کنسول بازی Nintendo Wii قابل دسترسی است. در اینجا نحوه اتصال Nintendo Wii به حساب Netflix و دسترسی به سرویس از طریق کنسول آورده شده است.

مانند سایر کنسول های بازی، Nintendo Wii بسیار متنوع است. نه تنها بازی می کند، بلکه می توانید از آن برای پخش دی وی دی و چندین مورد دیگر نیز استفاده کنید. یکی از چیزهایی که می تواند قدرت آن را افزایش دهد، امکان استریم فیلم از نتفلیکس در نینتندو وی است. این به شما امکان می دهد تا DVD را به طور کلی دور بزنید و به سادگی برای تماشای فیلمی از فیلم های موجود در Netflix کلیک کنید.

مرحله 1 – نتفلیکس

نتفلیکس به عنوان یک سرویس اجاره DVD شروع به کار کرد. با اشتراک می‌توانید دی وی دی‌هایی را پست کنید و تا زمانی که نیاز دارید، بدون هزینه تأخیر نگه دارید و در پاکت مهر شده ارائه شده برگردانید.

با پیشرفت تکنولوژی، نتفلیکس پخش فیلم ها را از کاتالوگ خود نیز ارائه کرده است. برای مدتی، این فقط می‌توانست با پخش جریانی به رایانه کار کند. با این حال، امروزه می توان این کار را روی Nintendo Wii انجام داد، به این معنی که شما واقعاً می توانید فیلم ها را در تلویزیون تماشا کنید. برای اینکه به درستی کار کند به اتصال اینترنت نیاز دارید. اگر سرعت اتصال به اندازه کافی بالا نباشد، دریافت ناگهانی و مبهم به نظر می رسد. با دایهارد همراه باشید. برای پخش جریانی فیلم در Wii خود، باید یک اشتراک در Netflix داشته باشید.

مرحله 2 – پهنای باند

قبل از ثبت نام، اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. جریان با حداقل 1.5 مگابیت در ثانیه کار می کند. با این حال، با اتصال سریع‌تر، ترجیحاً 3.0 مگابیت در ثانیه، که نیازی به بافر ندارد، تجربه بسیار لذت‌بخش‌تری خواهید داشت. اگر از سرعت اتصال خود مطمئن نیستید، با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید.

مرحله 3 – اتصال Wii

شما باید Nintendo Wii خود را به اینترنت متصل کنید. می‌توانید این کار را به‌صورت اتصال بی سیم انجام دهید، اما برای پخش فیلم، اتصال بهتری با اتصال سیمی با استفاده از کابل اترنت خواهید داشت. برای Wii به یک آداپتور USB LAN ویژه نیاز دارید. آن را به پشت کنسول وصل کنید، سپس کابل را به یک پورت اترنت روی روتر بزنید. Wii را روشن کنید و روی “A” روی کنترلر کلیک کنید.

مرحله 4 – دیسک نتفلیکس

هنگامی که برای اشتراک Netflix ثبت نام می کنید، می توانید یک دیسک پخش را درخواست کنید. به محض اینکه در دسترس شد، باید آن را در Wii قرار دهید. این شامل نرم افزار و دستورالعمل هایی است که به شما امکان می دهد فیلم های Netflix را روی کنسول خود پخش کنید. تا زمانی که این را دانلود نکنید، نمی‌توانید از Netflix پخش جریانی کنید. پس از نصب، شما دردسترس خواهد بود. به سادگی از طریق Nintendo Wii خود به سایت Netflix متصل شوید و انتخاب خود را انجام دهید.

چگونه Nintendo Wii خود را به اینترنت وصل کنیم؟

کنسول نینتندو Wii خود را روشن کنید و دکمه A را روی کنترل از راه دور Wii فشار دهید تا به منوی اصلی Wii برسید. از Wii Remote برای انتخاب دکمه “Wii” استفاده کنید.

اکنون “Wii Settings” را انتخاب کنید تا به منوی “Wii System Settings” دسترسی پیدا کنید.

با استفاده از فلش سمت راست صفحه، به صفحه دو بروید و “Internet” را انتخاب کنید.

“Connection 1: None” را انتخاب کنید

روی “Wireless Connection” و سپس “Search for an Access Point” کلیک کنید.

“OK” را انتخاب کنید و Wii تمام شبکه‌های بی‌سیمی را که پیدا می‌کند نمایش می‌دهد.

شبکه بی سیمی را که متعلق به شماست انتخاب کنید.

“OK”، “Save Settings” و سپس “Yes” را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *