اخبار دنیای بازی

ادعا شده است که Xbox در سال آینده استریم Game Pass را به تلویزیون ها خواهد آورد

Xbox-GamePass

مایکروسافت سرانجام سال آینده استریم Xbox Game Pass را مستقیماً به تلویزیون ها و دستگاه های جانبی ارائه خواهد کرد. با دایهارد همراه باشید.

در 12 ماه آینده، مایکروسافت قصد دارد یک دستگاه استریم بازی ابری ایکس باکس را عرضه کند. این احتمالاً شبیه یک آمازون First Stick یا شبیه Roku خواهد بود. و مانند Roku، دستگاه پخش Xbox شما را قادر می‌سازد تا از طریق Xbox Game Pass Ultimate به خدمات فیلم و تلویزیون و همچنین کتابخانه‌ای از بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

اگر از قبل یک تلویزیون هوشمند سامسونگ دارید، ممکن است به طور کامل از یک دستگاه جداگانه صرف نظر کنید. مایکروسافت در حال همکاری نزدیک با شرکای خود در سامسونگ برای توسعه یک برنامه پخش بازی Xbox برای تلویزیون های آن شرکت است.

علاوه بر این، مایکروسافت در حال طراحی یک برنامه تلویزیونی سامسونگ است که به کاربران امکان می‌دهد بازی‌های ابری را مستقیماً بدون هیچ دستگاه اضافی روی تلویزیون خود پخش کنند.

گفته می‌شود که این نسخه‌ها بخشی از ابتکار جدید “Xbox Everywhere” است که این هفته اولین عنوان رایگان خود را در Fortnite مشاهده کرد.

مایکروسافت برای اولین بار تابستان گذشته برنامه های خود را برای آوردن بازی های ابری ایکس باکس به تلویزیون های متصل به اینترنت تایید کرد. در ژوئن 2021، این شرکت گفت که با سازندگان تلویزیون جهانی کار می کند تا تجربه Xbox را مستقیماً در تلویزیون های متصل به اینترنت ادغام کند و دستگاه های پخش خود را ایجاد کند.

Cloud کلید سخت‌افزار و نقشه‌های راه Game Pass است، اما هیچ‌کس نباید فکر کند که ما سرعت مهندسی کنسول خانگی خود را کاهش می‌دهیم. در واقع، ما در حال تسریع آن هستیم.

ما در حال حاضر بر روی سخت‌افزار و پلتفرم‌های جدید سخت کار می‌کنیم، که برخی از آنها تا سال‌ها رونمایی نمی‌شوند. با این حال، حتی زمانی که برای آینده می‌سازیم، امروز بر گسترش تجربه Xbox به دستگاه‌های بیشتری تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنیم.

و بسیاری از این دستگاه ها توسط ما ساخته نخواهند شد. به عنوان مثال، ما با سازندگان تلویزیون جهانی کار می کنیم تا تجربه Game Pass را مستقیماً در تلویزیون های متصل به اینترنت ادغام کنیم، بنابراین تنها چیزی که برای بازی نیاز دارید یک کنترلر است.

جدا از آن، ما همچنین دستگاه‌های استریم مستقلی را توسعه می‌دهیم که می‌توانید به تلویزیون یا مانیتور متصل شوید، بنابراین اگر اتصال اینترنتی قوی دارید، می‌توانید تجربه Xbox خود را پخش کنید.»

در همان ارائه، مایکروسافت اعلام کرد که در حال بررسی معرفی برنامه های اشتراک Xbox Game Pass جدید است تا این سرویس را به مخاطبان بیشتری ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *