مقاله

اپل موزیک اکنون در پلی استیشن 5 در دسترس است

اپل موزیک امروز برای پلی استیشن 5 راه اندازی شد. با DIEHARD همراه باشید.

سیستم سونی اولین کنسول بازی است که تجربه یکپارچه Apple Music را ارائه می‌کند و به مشترکین اجازه می‌دهد به بیش از 90 میلیون آهنگ، لیست‌های پخش شخصی‌سازی شده و سرپرستی شده، موزیک ویدیوهای 4K و رادیو موسیقی اپل دسترسی داشته باشند.

ارین متزگر از سونی در بلاگ پلی‌استیشن گفت: «کاربران PS5 می‌توانند برنامه Apple Music را قبل از ورود به بازی یا در حین بازی با فشار دادن دکمه PS روی کنترلر بی‌سیم DualSense برای دسترسی به مرکز کنترل و انتخاب کارت عملکرد موسیقی راه‌اندازی کنند.» .

از آنجا، مشترکین Apple Music می‌توانند توصیه‌هایی را پیدا کنند که با بازی‌ای که در حال حاضر انجام می‌دهند مطابقت داشته باشد، یا از فهرست پخش موجود در کتابخانه خود یا سایر فهرست‌های پخش تحت نظارت Apple Music برای بازی انتخاب کنند.»

متزگر همچنین گفت که کاربران می توانند به طور یکپارچه بین موسیقی پس زمینه و پخش موزیک ویدیو جابجا شوند.

«با پخش ویدیو به صورت تمام صفحه شروع کنید. اگر تصمیم دارید که به گیم پلی خود بازگردید یا در جای دیگری در صفحه اصلی PS5 حرکت کنید، صدای موزیک ویدیو همچنان پخش می شود. اگر می‌خواهید به موزیک ویدیو برگردید، از هر کجای آهنگ که هستید، بدون وقفه در موسیقی پخش می‌شود.»

دارندگان پلی‌استیشن 5 می‌توانند به عنوان بخشی از تبلیغی که در ماه ژوئیه اعلام شد، 6 ماه از Apple TV+ را دریافت کنند، حتی اگر قبلاً مشترک این سرویس باشند.

اوایل امروز، بازی‌های پلی‌استیشن پلاس نوامبر ۲۰۲۱ قبل از اعلام رسمی سونی فاش شد.

دارنده پلتفرم امروز یک ارائه جدید State of Play را پخش خواهد کرد. از ساعت 2 بعد از ظهر PT / 5 بعد از ظهر به وقت شرقی / 22:00 BST شروع می شود و حدود 20 دقیقه طول می کشد، بر روی بازی های شخص ثالث که برای PS5 و PS4 عرضه می شوند تمرکز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *