مدیر برند آلمیر لیستو، طی مصاحبه اخیرش گفت: هدف بازی Paydays 3 این است که جوی از فیلم های هالیوودی داشته باشد، کسانی که درگیری با اسلحه و ضربات در بانک دارند. جهت مشاهده اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.
در یک مصاحبه با The Loadout، آلمیر لیستو، مدیر برند پشت مجموعه شوتر coop، در مورد اهداف بازی Payday 3 صحبت کرد. هدف توسعه دهندگان Starbreeze، از جمله موارد دیگر، فراهم کردن سرقت های هالیوودی و درگیری با اسلحه برای گیمران است.
بازی Payday 3 به زودی برای رایانههای شخصی و کنسولهای فعلی منتشر میشود، سری بازیهای تیراندازی محبوب Starbreeze وارد دور بعدی خود میشود.
مدیر آلمیر لیستو در مصاحبه ای با The Loadout در مورد کار روی Payday 3 و اهدافی که توسعه دهندگان دنبال می کنند صحبت کرد. Starbreeze در درجه اول بر افزایش شدت حملات و درگیری هایی که گیمران انجام می دهند تمرکز خواهد کرد. برای مثال، اکشن در “Payday 3” در نظر گرفته شده است که یادآور فیلم های پرفروش هالیوود باشد که حول موضوعاتی مانند سرقت از بانک می چرخد.
لیستو افزود: «دزدیهای هالیوودی اصطلاحی است که ما در طول ساخت این بازی استفاده کردیم. ما میخواهیم احساسی را که هنگام تماشای یک فیلم یا برنامه تلویزیونی Heist بدست میآورید، بازسازی کنیم. چه مبارزههای بزرگ در خیابانهای لسآنجلس در هیت یا دعواهای مخفیانه داخل و خارج از Ocean’s 11.» با دایهارد همراه باشید.
کارگردان ادامه داد: «برای Payday 3 از خود پرسیدیم که قرار است به کجا برویم. «چگونه در حرفه جنایی زندگی می کنید؟ چگونه آن را در دنیای واقعی نشان دهیم؟ چگونه رفتار کنیم؟ وقتی چنین شخصیتی هستید چه کار می کنید؟»
منابع الهاماتی که سازندگان Starbreeze در اثر بازی Payday 3 از آن استفاده کردند، شامل فیلم هایی مانند “Heat” یا “The Town – Stadt ohne Mercy” است که به بینندگان تصوری از معنای وجود داشتن می دهد. فضای مشابهی در بازی Payday 3 ارائه خواهد شد.
مدیر برند سری شوتر ادامه می دهد: «Heat یک کلاسیک مطلق است، اما شهر هم همینطور است. به شخصه، من واقعاً به کلاسیک و گرفتن آن روح جاودانه ای که فکر می کنم Heat به خوبی منتقل می کند. میدانم که فیلمهای جدید زیادی وجود دارد که فانتزی سرقت را پیش میبرد.»