مقاله

تأثیر مثبت نصب SSD بر سرعت بازی های PS5

نصب SSD روی کنسول سونی PS5 در حال حاضر، محدود به گیمرهای خاصی است که می توانند با ثبت نام در بتا، به روز رسانی نرم افزار بتا را نصب کنند. البته انتظار می رود که نسخه نهایی و حتی شاید برخی از نسخه های بهبود یافته این به روز رسانی، تا چند هفته دیگر برای عموم عرضه شود و قابلیت نصب SSD برای افزایش حافظه کنسول را فراهم سازد. با DieHard همراه باشید.

از آنجا که نه تنها شرکت های مختلف با SSD های خاص خود با کنسول PlayStation 5 سازگار هستند، نتایج آزمایش های جمع آوری کمک های مالی دیجیتال Eurogamer Media در مورد این ویژگی نیز بسیار مثبت به نظر می رسد.

طبق نتیجه این آزمایش ها بازی های با حجم بالا، از حافظه کنسول داخلی به این حافظه SSD منتقل می شوند و بازی ها عملکرد و سرعت بهتری از خود نشان می دهند.

با گذشت زمان، SSD های بیشتری در بازار عرضه خواهد شد که می توان در قسمت خاصی از کنسول سونی پلی استیشن 5 نصب و حافظه را افزایش داد. همچنین بعدا با حضور رقبا در بازار، قیمت این SSD تغییر می یابد. SSD هایی که در قسمت خاصی از کنسول پلی استیشن 5 نصب می شوند، باید حداقل 250 گیگابایت و رم 4 ترابایت ظرفیت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *