وبلاگ

راک استار، بازی 6 GTA را معرفی کرد

راک استار، بازی 6 GTA یا Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را معرفی کرد.

در بروزرسانی وب سایت خود، این شرکت گفت که این مجموعه برای PS5 ،PS4 ، Xbox Series X/S ،Xbox One ،Switch و Rockstar Games Launcher در PC امسال. قبل از عرضه به دستگاه های تلفن همراه در سال 2022، در دسترس است.

بازی 6 GTA دارای ارتقاء همه جانبه از جمله پیشرفت های گرافیکی و بهبود گیم پلی مدرن برای هر سه عنوان است، در حالی که هنوز ظاهر و احساس کلاسیک نسخه های اصلی را حفظ می کند.” “ما بسیار هیجان زده هستیم که در هفته های آینده بیشتر در مورد این عناوین پیشگامانه به اشتراک بگذاریم – با دایهارد همراه باشید.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در نیمه اول سال 2022 برای iOS و Android عرضه می شود.

رویدادهای GTA Online این ماه شگفتی های ویژه ای نیز خواهد داشت – از جمله احتمال وقوع برخی فعالیت های غیر معمول در جنوب سان آندریاس جنوبی و اطراف آن … “

ادعا شد که عناوین با استفاده از Unreal Engine بازسازی شده و ترکیبی از “گرافیک جدید و قدیمی” را ارائه می دهد.

سپس در اواخر سپتامبر، مجموعه رتبه بندی و مدیریت بازی کره جنوبی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را طبقه بندی کرد.

منابع کوتاکو متعاقباً ادعا کردند که راک استار قصد دارد سه گانه این نوامبر را منتشر کند.

در اوایل این هفته، گزارش شده است که یک بروزرسانی Rockstar Launcher در کد خود ارجاعاتی به remasters و نمادهای دستاوردهای این سه گانه نیز لو رفته است.

راک استار به تازگی نسخه های بعدی GTA V را از تاریخ انتشار برنامه ریزی شده در نوامبر تا اوایل سال 2022 به تعویق انداخته است.

روز جمعه گفت: “ما همچنین راه هایی را برای بهبود تجربه GTA Online برای بازیکنان جدید و بازگشتی در نسخه آینده GTA Online برای PS5 و Xbox Series X | S در مارس آینده دنبال می کنیم – برای جزئیات با Rockstar Newswire همراه باشید. در مورد این و اطلاعات بیشتر در مورد انتشار گسترده و پیشرفته GTAV و GTA Online در ماه های آینده.

“و اواخر امسال، آماده باشید تا به یک ماجراجویی جدید هیجان انگیز در GTA Online بپردازید، زیرا برخی از مخاطبین و دوستان آشنا در گسترش” legit business “خود به کمک شما نیاز دارند-به زودی شگفتی های بیشتری فاش می شود!”

ساخت بازی Final Fantasy 16 تقریبا تکمیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *