وبلاگ

رنگ های جدید کاور کنسول PS5 در ماه ژوئن به فروش می رسد

کاور-کنسول-PS5-دایهارد

کاور کنسول PS5 در رنگ های جدید در 17 ژوئن وارد بازار می شوند.

سونی اعلام کرده است که جدیدترین رنگ های جایگزین کنسول پلی استیشن 5 در ژوئن امسال به فروش می رسد. طرفداران می توانند کاورهای رنگ جایگزین جدید را در وب سایت PlayStation Direct مشاهده کنند.

سونی سه رنگ جدید کاور کنسول PS5 را ماه آینده عرضه خواهد کرد

رنگ های موجود در آن زمان آبی ستاره ای، بنفش کهکشانی و صورتی نوا خواهد بود. همانطور که قبلاً اعلام شد، کاورهای رنگی جایگزین برای کنسول‌های مبتنی بر دیسک و کنسول‌های تمام دیجیتال PS5 در دسترس هستند و قیمت هر کدام 55 دلار است.

کاورهای Midnight Black و Cosmic Red کنسول PS5 در ژانویه 2022 عرضه شدند. کاربران می توانند کاور کنسول PS5 سفید موجود را جدا کنند، روی جلد جدید در جای خود کلیک کنند و این تمام چیزی است که برای آن وجود دارد. با دایهارد همراه باشید. راهنمای نصب GameSpot را برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعویض صفحه نمایش ببینید.

در دیگر اخبار پلی استیشن، سونی به تازگی اعلام کرد که فروش PS5 در حال حاضر از 19 میلیون واحد عبور کرده است. سونی در سه ماهه گذشته 2 میلیون واحد PS5 فروخت که نسبت به سال قبل 3.3 میلیون دستگاه کاهش یافته است. با این حال، با نگاهی به آینده، سونی رشد قابل توجهی را برای PS5 پیش‌بینی می‌کند، که ممکن است نشانه‌ای از کاهش کمبود مداوم PS5 باشد.

پلتفرم‌های Xbox و Switch معمولاً از PS5 در ایالات متحده برای واحدهای فروخته‌شده و دلاری فروش بیشتری دارند، و این بدون شک به محدودیت‌های عرضه مربوط می‌شود. در مقایسه، پیدا کردن Xbox یا Switch به هر دلیلی بسیار ساده تر است. در حالی که ممکن است سونی فروش قوی‌تری PS5 را برای سال مالی جاری پیش‌بینی کند، اما این تضمین نمی‌کند که متأسفانه بتوانید به زودی وارد فروشگاه شوید و یک کنسول خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *