اخبار دنیای بازی

بازی Skywalker Saga رکورد عرضه بازی های لگو بر روی کنسول را شکست

بازی-Skywalker-Saga

جنگ ستارگان فرنچایزی بود که رکوردها و فراتر از انتظارات را شکست. نسخه لگو کاملا متفاوت به نظر می رسد. امروز Warner Bros Games اعلام کرد که بازی Skywalker Saga رسما رکورد بزرگترین عرضه بازی کنسول لگو را شکست. در دو هفته اول، فروش 4.2 میلیون واحدی در سطح جهانی، بازی به بدترین سطح خود رسید.

این خبر توسط اکانت رسمی توییتر Lego Star Wars به ​​اشتراک گذاشته شده است. ذکر شده است که The Skywalker Saga بزرگترین عرضه جهانی در کل تاریخ بازی لگو است.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga تنها در 16 روز چندین رکورد فروش را شکست!

بازی Skywalker Saga دارای بیشترین موجودی از شخصیت ها، وسایل نقلیه و موارد دیگر از نسخه های اولیه جنگ ستارگان لگو است. خارج از اعلام رکورد شکستن، Warner Bros. Games دو بسته شخصیت جدید منتشر کرد که کل شیب شخصیت ها را بزرگتر می کرد. با دای هارد همراه باشید. بسته های Rogue One: The Star Wars Story و Classic Characters، بازیکنان مورد علاقه طرفداران را در قالب لگو معرفی کردند. شخصیت‌های زیادی مانند یین ارسو، کاسیان آندور و نوع کلاسیک لوک اسکای واکر و دارث ویدر در بازی حضور دارند.

البته این دو بسته به صورت جداگانه موجود هستند. آنها همچنین یک پاس سالانه می گیرند. سیزن پس شامل هفت بسته محتوا است. بسته های محتوا از Rogue One تا Bad Batch را شامل می شود.

طبق گزارش Warner Bros. Games، گزارش شده توسط VGC، Skywalker Saga در دو هفته اول خود حدود 3.2 میلیون واحد در سراسر جهان فروخت و رکورد فروش را در “تمام پلتفرم‌ها، مناطق و نسخه‌ها” برای بازی‌های کنسولی شکست.

ارقام نشان دهنده اولین نشانه از عملکرد جهانی این بازی است. در زمان عرضه نسخه‌های جعبه‌دار بیشتری نسبت به Horizon Forbidden West و Elden Ring فروخت، اما نتوانست با عنوان پرفروش‌ترین سال ۲۰۲۲، Pokemon Legends Arceus برابری کند.

بازی Skywalker Saga همچنین در Steam شروع قدرتمندی دارد و رکورد قبلی بازیکنان همزمان در هر بازی لگو در سرویس را تا 1200% شکست.

در تاریخ 5 آوریل در سراسر جهان برای Nintendo Switch، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X|S و Xbox One، Warner Bros. Games و TT Games آخرین محصول سری LEGO، رکوردهای فروش قبلی را شکسته است.

بر اساس اطلاعات GfK که در GamesIndustry.biz منتشر شده است، تنها بر اساس فروش فیزیکی، رکورددار قبلی بریتانیا، لگو ایندیانا جونز در سال 2008، را با 8.4 درصد شکست.

The Skywalker Saga که توسط TT Games با همکاری Lucasfilm Games توسعه یافته و توسط Warner Bros. Games منتشر شده است، همه 9 فیلم اصلی جنگ ستارگان را با DLC بر اساس اسپین آف هایی مانند Rogue One و The Mandalorian در خود جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *