اخبار دنیای بازی

جزئیات Rockstar ارتقاهای GTA V برای PS5 و Xbox

ارتقا-GTAV-PS5

بازی GTA و GTA V جدید آنلاین برای PS5 و Xbox Series X|S جزئیات حالت گرافیکی فاش شد.

قبلاً می‌دانستیم که Grand Theft Auto V یک تجربه 4K خواهد بود که با سرعت 60 فریم در ثانیه روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series اجرا می‌شود، اما Rockstar اکنون جزئیات بسیار بیشتری را در مورد بهبودهای انجام‌شده و همچنین تأیید تاریخ انتشار انجام داده است.

حالت های گرافیکی GTA V PS5 و Xbox Series X/S

هر دو GTA V و GTA Online در تاریخ 15 مارس برای PS5، Xbox Series X و Series S به صورت دیجیتالی عرضه خواهند شد و پس از آن در ماه آوریل عرضه فیزیکی خواهند شد.

علاوه بر بهبود وضوح و نرخ فریم، Rockstar می‌گوید که می‌توانیم انتظار بهبود کیفیت بافت، در دسترس بودن HDR را در صورت داشتن تلویزیون سازگار و ردیابی پرتو داشته باشیم.

جدیدترین کنسول‌ها همچنین امکان «زمان بارگذاری سریع‌تر، صدای سه‌بعدی همه‌جانبه، پشتیبانی از ویژگی‌های خاص پلتفرم و موارد دیگر» را فراهم می‌کنند.

سه گزینه جدید، جزئیات گرافیکی به نام‌های حالت Fidelity، حالت عملکرد و Performance RT است. تفاوت بین هر یک را می توان به صورت زیر برای PS5 و Xbox Series X خلاصه کرد:

  • Fidelity Mode: تعداد 30 فریم در ثانیه، 4K بومی، ردیابی پرتو، بالاترین کیفیت بصری ممکن
  • Performance Mode: تعداد 60 فریم در ثانیه، 4K ارتقا یافته
  • Performance RT: تعداد 60 فریم در ثانیه، 4K ارتقا یافته، ردیابی پرتو

حالت Fidelity برای بالاترین کیفیت بصری هستند که 30 FPS را هدف قرار می دهد. در PS5 و Xbox Series X از وضوح 4K بومی با ردیابی پرتوی فعال پشتیبانی می‌کند، در حالی که Xbox Series S از وضوح 4K ارتقا یافته پشتیبانی می‌کند.

برای Xbox Series S، فقط حالت Fidelity و Performance Mode موجود است. برای Fidelity Mode، وضوح تصویر 4K ارتقا یافته است و برای Performance Mode، وضوح تصویر 1080p است.

در هر سه کنسول، Rockstar می‌گوید که می‌توان انتظار داشت که شاهد افزایش جمعیت شخصیت‌ها، تنوع ترافیک و تراکم پوشش گیاهی باشیم. همچنین بهبودهایی در نور و سایه، انعکاس آب، انفجارها و آتش با جزئیات بالاتر بهبود یافته وجود دارد.

برای GTA Online، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تمام محتوای بازی که در هشت سال گذشته اضافه شده است، و همچنین وسایل نقلیه جدید، کلاس جدیدی از مسابقات و «Hao’s Special Works» که ارتقاء وسایل نقلیه را ارائه می‌دهند. با دایهارد همراه باشید. اگر صاحب یک PS5 هستید، Rockstar GTA Online را رایگان می‌کند تا سه ماه اول آن را دانلود کنید.

یکی از نکات قابل توجه، برنامه انتقال Rockstar برای GTA Online است. بازیکنان PS4 و Xbox One می‌توانند هم پیشرفت خود در GTA 5 Story Mode و هم شخصیت‌های GTA Online فعلی و پیشرفت خود را به PS5 و Xbox Series X|S یا در پلتفرم‌های کنسول، با یک بار مهاجرت برای هر کدام، انتقال دهند.

این بازی در کنار نسخه مستقل جدید Grand Theft Auto Online منتشر خواهد شد که به مدت سه ماه از زمان عرضه به طور انحصاری برای بازیکنان PS5 با اشتراک پلی استیشن پلاس در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، Rockstar فاش کرد که بازیکنان می‌توانند از امروز با آپلود یک ذخیره در باشگاه اجتماعی Rockstar Games، پیشرفت حالت داستانی خود را از GTA V انتقال دهند.

در همین حال، “بازیکنانی که دارای حساب Rockstar Games Social Club هستند، می‌توانند پس از دانلود بازی در هر یک از این کنسول‌های جدید، پیشرفت کاراکتر GTA Online خود را در 15 مارس به PS5 یا Xbox Series X|S منتقل کنند. این انتقال شامل هر شخصیتی می‌شود. ، GTA$، Progression، آمار، وسایل نقلیه، ویژگی‌ها، سلاح‌ها، لباس‌ها و مشاغل ساخته‌شده توسط بازیکن».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *