مطالب آموزشی

عبور فروش بازی Hogwarts Legacy از 12 میلیون در کمتر از دو هفته

عبور-فروش-بازی-hogwarts-legacy-از-12-میلیون-در-کمتر-از-دو-هفته

بازی Hogwarts Legacy در کمتر از دو هفته به فروش حیرت‌انگیز 12 میلیونی دست یافت.

جهت دیدن اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

اولین اعداد رسمی Hogwarts Legacy منتشر شده است، و حتی بیشتر از آن چیزی است که شما ممکن است پیش بینی کنید. در حالی که یک بازی نقش‌آفرینی هری پاتر AAA همیشه به فروش خوبی می‌رسید، میراث هاگوارتز ارقام فوق‌العاده‌ای را برای برادران وارنر ارائه می‌کند.

بازی Hogwarts Legacy تاکنون 850 میلیون دلار درآمد داشته است، این بازی یک موفقیت بزرگ برای بازی‌های WB است.

WB Games تایید کرد که Hogwarts Legacy رکوردی را برای Twitch به ثبت رسانده است و در زمان راه اندازی به اوج بیننده همزمان 1.28 میلیون نفر رسید و بیشترین بازدید در تاریخ Twitch برای یک بازی تک نفره بود.

در اوایل این هفته، رئیس WB Games در صحبت با Variety اظهار داشت که بازیکنان در حال حاضر 280 میلیون ساعت برای میراث هاگوارتز گذاشته اند. این رقم از دوره راه اندازی تا 22 فوریه محاسبه می شود، و بنابراین، زمان پخش 72 ساعته دسترسی زودهنگام را که برای کسانی که نسخه Deluxe را پیش خرید کرده بودند، در نظر نمی گیرد. در واقع، این دسترسی زودهنگام به میراث هاگوارتز کمک کرد و آن را به تسلط بر نمودارهای توییچ با 1.28 میلیون بیننده همزمان سوق داد. در حال حاضر شماره است. 1 بازی تک‌نفره روی پلتفرم، که رکوردهای Cyberpunk 2077 را پشت سر گذاشته است. مطمئناً، برخی از آن‌ها را می‌توان به کاهش آیتم‌ها و درام استریمری که حول بایکوت نویسنده J.K. رولینگ، اما هنوز هم یک شاهکار عظیم است. این گزارش همچنین نشان داد که بازیکنان 393 میلیون گیاه جادویی پرورش داده اند، 1.25 میلیارد جادوگر تاریک را شکست داده اند و 242 میلیون معجون دم کرده اند.

بازیکنان حرفه جادویی خود را به عنوان دانش آموز سال پنجمی که در دهه 1890 به هاگوارتز می آیند آغاز می کنند. علاوه بر کاوش در قلعه و یادگیری جادوها، بازیکنان به فراتر از دیوارهای قلعه می روند.

بازی Hogwarts Legacy در اینجا در موقعیتی قوی قرار دارد و فروش آن تنها با عرضه آخرین نسل نسخه‌های PS4 و Xbox One در ماه آوریل و به دنبال آن نسخه Nintendo Switch در ماه جولای افزایش می‌یابد. و برخلاف Cyberpunk 2077، بازیکنان باگ‌های اصلی شکستن بازی یا مشکلات عملکردی در هاگوارتز Legacy را گزارش نکرده‌اند که آنها را وادار به درخواست بازپرداخت کند. در Steam، هاگوارتز Legacy رکورد 879,308 بازیکن همزمان را به خود اختصاص داد – کمتر از 1,054,388 اوج بازیکن همزمان CD Projekt Red که عنوان جهان باز تولید شده بود.

این تازه شروع بازی Hogwarts Legacy است:

بازی در ماه آوریل به PS4 و Xbox One و سپس در جولای Nintendo Switch گسترش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *