اخبار دنیای بازی

عرضه بازی Dying Light 2 برای نینتندو سوییچ

بازی Dying Light 2 بر روی نینتندو سوییچ قابل پخش خواهد بود. این بازی ترسناک بر روی سیستم دستی نینتندو قابل پخش خواهد بود. با دایهارد همراه باشید.

علی رغم ظرفیت و اندازه نسل بعدی بازی، این بازی مانند دیگر پروژه های بزرگ AAA مانند Control و Assassin’s Creed Odyssey در Switch از طریق جریان ابری در دسترس خواهد بود.

در فهرست نینتندو انگلستان آمده است که پس از انتشار بازی Dying Light 2 در فوریه 2022، بازیکنان می توانند “یک برنامه راه انداز رایگان را برای آزمایش بازی در مدت زمان محدود دانلود کنند” تا اطمینان حاصل شود که اتصال به اندازه کافی سریع است “اینترنت پایدار و دائمی” اتصال برای پخش آن مورد نیاز است”.همچنین برای دسترسی به سرویس ابری به یک حساب نینتندو نیاز خواهد بود.

در اخبار مرتبط، Dying Light: Platinum Edition پورت بازی اصلی-نیز در 19 اکتبر 2021 به Switch می آید و دارای چهار “DLC اصلی”، 17 بسته نرم افزاری پوستی و ویژگی هایی مانند “پشتیبانی از صفحه لمسی،” هدف ژیروسکوپ، کنترل حرکت، غوغای HR و موارد دیگر اضافه خواهد شد.

مدیرعامل ICYMI ،Techland اخیراً تأیید کرد که بازی Dying Light 2 بار دیگر به تعویق افتاد. RPG جهان باز از زمان اعلام اولین بار در E3 2018 با تاخیرهای زیادی روبرو شده بود.

پاول مارچوکا، مدیرعامل Techland، در بیانیه ای گفت که “تیم به طور پیوسته در حال پیشرفت در زمینه تولید است و بازی در حال نزدیک شدن به خط پایان است”، و افزود: “بازی کامل شده است و در حال حاضر در حال آزمایش آن هستیم”.

وی افزود: “این تا حد زیادی بزرگترین و بلند پروازانه ترین پروژه ای است که تا به حال انجام داده ایم. متأسفانه ما متوجه شده ایم که بازی را به سطح مورد نظر خود می رسانیم، برای بهینه سازی آن به زمان بیشتری نیاز داریم.”

برای جبران، Techland می گوید که در ماه اکتبر از طریق “مطبوعات و تولیدکنندگان محتوا” به بازی Dying Light 2 نگاهی دقیق تر وجود خواهد داشت.

نکته قابل توجه این است که یک نسخه نمایشی رایگان در اختیار بازیکنان Switch قرار می گیرد تا قبل از خرید بازی Dying Light 2، آن را امتحان کنند و انتظار می رود به زودی جزئیات بیشتری در مورد آن موضوع فاش شود.

بازی Dying Light در حال حاضر قرار است در 4 فوریه 2022 برای PC، PS4 ،PS5 ،Xbox One و Xbox Series X منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *