اخبار دنیای بازی

فروش بازی Resident Evil از 5 میلیون نسخه گذشت

کپکام اعلام کرد که فروش بازی Resident Evil Village از 5 میلیون نسخه عبور کرد. جهت دیدن اخبار روز بازی با دایهارد همراه باشید.

هشتمین بازی در این مجموعه سریعتر از RE7،RE6 و بازسازی های RE2 و RE3 به نقطه عطف رسید.

Capcom اعلام کرده است که بیش از 5 میلیون نسخه از Resident Evil Village ارسال شده است که سریعتر از سه بازی قبلی این سری به نقطه عطف رسیده است.

در بیانیه ای پس از انتشار اطلاعات مالی سه ماهه دوم، Capcom ادعا کرد که از زمان انتشار در 7 می، Village بیش از 5 میلیون دستگاه را در سراسر جهان ارسال کرده است.

بر اساس بیانیه های مطبوعاتی قبلی Capcom، Village سریعتر از هر بازی Resident Evil دیگری در دهه گذشته به این رقم رسیده است.

کپکام قبلاً اعلام کرده بود که نسخه قبلی بازی، Resident Evil 7: Biohazard، 5.1 میلیون واحد در آوریل 2018، حدود 15 ماه پس از انتشار بازی در ژانویه 2017 (در مقایسه با کمی بیش از 5 ماه برای Village) به فروش رسانده است.

بازسازی Resident Evil 2 11 ماه طول کشید تا به همین رقم برسد، در حالی که آخرین ارقام ارائه شده توسط Capcom برای بازسازی Resident Evil 3 در ژانویه امسال به 3.6 میلیون نسخه رسید که نشان می دهد ممکن است هنوز به 5 میلیون نسخه نرسیده باشد.

حتی به نظر می رسد Village به 5 میلیون سریعتر از Resident Evil 6 رسیده است، که فروش راه اندازی بهتری نسبت به Village داشت. در زمان عرضه 4.5 میلیون نسخه فروخته شد، که بهترین نسخه در این سری تا به امروز بود، اما بررسی های ضعیف باعث شد که فروش آن کاهش یابد، و در 5 ماه گذشته هنوز تنها 4.9 میلیون نسخه بود.

آخرین بازی Resident Evil که 5 میلیون فروش سریعتر از Village داشت، Resident Evil 5 بود که تنها پس از چهار ماه فروش به نقطه عطفی رسید.

کپکام اعلام کرده است که امیدوار است Village از فروش Resident Evil 7 پیشی بگیرد و به پرفروش ترین عنوان فردی در این سری تبدیل شود.

به گفته ی EMEA شرکت کپکام “جاه طلبی اصلی ما برای امسال، اگرچه اتفاقات زیادی در همان زمان وجود دارد، این است که مطمئن شویم Resident Evil: Village بهترین عنوان Resident Evil خواهد بود، هم از نظر کیفیت و هم از نظر تجاری.” مدیر بازاریابی آنتوان مولانت در ماه مارس به GI.biz گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *