وبلاگ

نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول سال 2022 در آمریکا

نینتندو-سوییچ-پرفروش-ترین-کنسول-سال-2022

نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول سال 2022 در آمریکا، نینتندو سوییچ بار دیگر پلی استیشن 5 را به عنوان پرفروش ترین کنسول سال شکست داد.

نینتندو سوییچ در طول 12 ماه گذشته تبدیل به پرفروش ترین پلتفرم در آمریکا شده است. حتی از رقبای پلی استیشن 5 که در ماه های اخیر از انتشار بسیار پایدارتری در ایالات متحده برخوردار بوده، پیشی گرفته است.

طبق اطلاعاتی که توسط NPD گزارش شد، نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول سال 2022 در آمریکا از نظر واحدهای فروخته شده است. با دایهارد همراه باشید. هر چند کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بیش از دو سال است که در بازار عرضه شده‌اند، با این حال همچنان به پرفروش‌ترین کنسول سال تبدیل شده است.

NPD همچنین تأیید کرد که پلی استیشن 5 در واقع درآمد بیشتری نسبت به سوییچ داشته است و بنابراین از نظر کل پول ساخته شده، پرفروش‌ترین کنسول است.

همچنین لازم به ذکر است که یک عامل در معیار فروش PS5 محدودیت های عرضه بوده است که کنسول پلی استیشن 5 از زمان عرضه در سال 2020 با آن مواجه بوده است. به علت این محدودیت سفارش پلی استیشن 5 تقریبا غیر ممکن بود.

جیم رایان، مدیر عامل پلی‌استیشن در کنفرانس CES 2023 اظهار داشت که هر کسی که به دنبال خرید PS5 است، «از این مرحله به بعد، زمان بسیار آسان‌تری برای یافتن آن در خرده‌فروشی‌های سراسر جهان خواهد داشت».

حتی با وجود مشکلات عرضه پلی‌استیشن 5، کنسول همچنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته طبق اعلام سونی فروش آن از 30 میلیون عبور کرده که در حال حاضر از کنسول‌های ایکس‌باکس اصلی و نینتندو پیشی گرفته است.

علیرغم اینکه نینتندو سوییچ سه سال زودتر عرضع شد و قدرت عملکردی بسیار ضعیف‌تری دارد، به دلیل تولید مداوم انحصاری‌ آن به وضوح یک نیروگاه در بازار بازی‌های ویدیویی باقی می‌ماند.

گزارش NPD نشان داد که دسامبر 2022 نسبت به دسامبر 2021 نسبت به دسامبر 2021 افزایش 2 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، با این حال، به طور کلی، سال 2022 در مقایسه با سال 2021، 5 درصد کمتر هزینه مصرف کننده در بازار بازی های ویدیویی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *