مطالب آموزشی

چگونه اکانت نینتندو خود را در Mario Kart Tour راه اندازی کنیم

بازی Mario Kart Tour جدیدترین بازی نینتندو برای iOS و اندروید است. اگر می‌خواهید بازی را بصورت رقابتی “مسابقه” بازی کنید، باید برنامه را به حساب نینتندو خود متصل کنید یا اگر تازه وارد نینتندو هستید، یک حساب کاربری ایجاد کنید تا اکانت نینتندو خود را در Mario Kart Tour اجرا کنید. با دایهارد همراه باشید.

اکانت های موجود نینتندو

هنگامی که برای اولین بار تور Mario Kart Tour را راه اندازی می کنید، از شما خواسته می شود که کارت ثبت نام درون بازی خود را دریافت کنید، این اساسا گواهینامه رانندگی ماریو کارت تور شما است. برای دریافت این کارت کافی است حساب نینتندو خود را متصل کنید.

1.روی I Have a Nintendo Account ضربه بزنید

2.وقتی از شما خواسته شد گزینه Next را انتخاب کنید.

3.به حساب نینتندو خود وارد شوید.

4.پس از ورود به سیستم، روی select this person ضربه بزنید تا حساب را پیوند دهید و به برنامه Mario Kart Tour خود بازگردید.

5.هنگامی که از شما خواسته شد پیوند را تأیید کنید، Agree و سپس OK را انتخاب کنید.

اکنون حساب کاربری شما پیوند شده است.

راه اندازی اکانت نینتندو در Mario Kart Tour برای نینتندو جدید

اگر هنوز اکانت نینتندو ندارید نگران نباشید، راه اندازی آن سریع و بدون دردسر است. آنها حتی شما را مستقیماً در برنامه Mario Kart Tour شروع می کنند.

1.ابتدا I Don’t Have a Nintendo Account را انتخاب کنید (برای ایجاد آن اینجا را کلیک کنید).

2.بر اساس گروه سنی خود، کاربران تا سن 12 یا 13 سال و بالاتر، ادامه دهید.

3.اطلاعات خود را پر کنید (یا از حساب دیگری برای تسریع این مرحله استفاده کنید). این نام مستعار، آدرس ایمیل، رمز عبور، تاریخ تولد و محل سکونت خواهد بود.

4.برای ایجاد یک حساب کاربری نینتندو، با قرارداد کاربر موافقت کنید.

5.اکنون می توانید برای تأیید ایجاد حساب خود وارد هر صفحه محصول نینتندو شوید.

با راه‌اندازی حساب‌های نینتندو و پیوند آن با تور Mario Kart، شما آماده هستید تا اولین جام MKT خود را مسابقه دهید! برای نگاهی به همه شخصیت‌ها، کارت‌ها، گلایدرها و آیتم‌هایی که در پیست‌ها خواهید دید، به راهنمای نهایی تور ماریو کارت ما نگاهی بیندازید. ممکن است فقط چند نکته و ترفند را برای مسابقات خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *